-

Måndag

Oj, har har inte uppdaterats på länge känner jag =O.
Helgen har varit bra.
Fredagen - bjöd på filmkväll med Jossie och Fija, tittade på "Strul" och drack öl =).
Senare sen kom lambo boysen och umgicks =D Det var skapligt nice alltså!
Lördagen - Jag och jossie drog ner till stan, allmänt jättetrötta. Jag köpte en present till min Farmor som fyllde år.
Sen blev det bara att slappa faktiskt =).
Söndagen - Jag gick upp tidigt, åkte till farmor och firade henne. Sen hem igen, och umgås med Jossie, Sen vid halv sju kom Tony, sen vid sju Danne med. Vi hade lite filmkväll =) Allmänt trevligt alltså =D

Och idag är det måndag. Usch är jätte trött.
Har IV-val skiit jobbigt. Sen Info&layout som inte är så jobbigt.
Måste förbi stan och betala internet räkningen.

Ja men det var nog min dag=)
hade bra!
Kraaam

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback