-

Måndag

Oj var ett tag sen igen jag skrev i bloggen. Ska berätta lite om helgen.

Fredagen:
Bjöd på filmkväll med Fija och Jossie, med mirrors som får 3,5 eller 4p av mig, inte riktigt säker.
Var lite äckliga scener i den men inte så äcklig som jag trodde den skulle vara. + Slutet var ganska strange !
Iaf, mitt i filmen orkade vi inte se mer så vi började sjunga. Sen kom tony, danne, kalle o några fler hit.
Hade ganska nice =)

Lördagen:
Vaknade upp, Fija åkte hem och gjorde sig iordning och hon, jag och jossie drog till stan. Jag va tvungen att hitta ett par skor, och fija en väska och jacka. Men vi hittade inga skor till mig så åkte till ikano ist där vi hittade =).
Sen blev det att komma hem och slappa, sen drog vi mot lambo på en slapp fest,
Sen åkte vi tillbaka hit =)

Söndagen:
Vaknade upp vid halv tio och åkte och handlade mat. Sen kom jag hem igen och hade filmkväll med fija, jossie, tony och danne. Såg klart mirrors, sen såg vi lite one tree hill och gossip girl =)

Låt mig iaf säga att det har varit en nice helg =) .
Tack tack!

Skorna jag köpte =)            Haha väldigt snyggt och stort glas =D
            

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Brunettgurra AB

Fina skor!

2008-10-02 @ 15:19:49
URL: http://brunettgurra.blogg.se/
Postat av: Brunettgurra AB

=D

2008-10-02 @ 15:56:13
URL: http://brunettgurra.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback