-

Ännu en tråkdag

Ligger hemma nerstoppad i sängen idag med.
Fortfarande ont i bihålorna, runt kinderna, pannan och ögonen =/
Ena halsmandeln är svullen med så det är inte så kul =/.

Drömde sjukt idag igen.
Vi va as många uppe i lofsdalen, sen va de nån kille o ja
som gick med skor på vattnet, de va för att rensa alger,
sen skulle vi lämna in skorna, men han som ägde dom va jätte konstig.
Så killen jag va med ville inte hänga med in, så skulle ja på toa, då hörde ja något utanför.
Och alla andra som lämna tillbaka sakerna va borta, då kom gubben in på toan.
Då förstod jag att han va en mördare. Så då kuta ja ut genom rutan och utanför stod polisen.
Och jag klarade mig =D

aja, nu ska ja vila eller något!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback