-

Jag äälskar pollen..



Inte!
Tror jag är lite förkyld sen är jag ju såklart allergisk mot pollen så
näsan växlar mellan rinnande och helt förstoppad, uschan!
Idag frågade jag på praktiken ifall jag kommer få lära mig kassan,
dom sa såklart och vi började redan idag =D.

Kom hem, va ute och gick me jossie
åt pannkakor och nu ligger jag nerstoppad i sängen
i väntan på greys =D

Dagens bästa: Allergi-medicin och som den tv nörd jag är, måste jag nämna Greys Anatomy,
Dagens sämsta: Såg årets första två getingar och dom va närgångna på mig som vanligt. Kan vi inte låsa in alla getingar så slipper jag springa som en galning så fort jag ser en flygande sak.

_____________________________________

Antal dagar till student:
57
Antal apu dagar: 21
Antal skoldagar: 15
___________________________

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

HAHAH nej måste va bilden som ser ut så i såfall.. har nog gått upp något kilo efter påsken (vågar inte väga mig haha) o ajuste vad konstigt att din statistik inte funkar, men den på sidan du har verkar ju göra de??

2009-04-15 @ 21:28:25
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, men de va länge sen jag gick ner något nu :/ HA HA har du fet mage?! NEJ, du är galen:p Men tycker du verkar äta väldigt bra när jag kollar matdagboken:P kollar du inget med måttband eller våg eller nåt?

2009-04-15 @ 22:58:54
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback