-

Livet leker!

Hej, jag är på så bra humör.
Solen skiner,  för första gången på 3 dag har jag tagit mig upp ur sängen.
Vi gick vägen där vi kommer gå vid studenten och fick världens glädjerus!
Vi kom fram till att det är 15 skoldagar och 23 praktikdagar. Alltså 38 dagar innan studenten.
Sen är det med lov och helger 69 dagar =D
Livet är härligt!

Härligt flyt med,
skulle gå på toa, öppnar dörren och där sitter en människa
fast han uträttade inte sina behov utan satt bara där.
Jag stängde dörren och gick as garvandes bort till sandra. Då kommer
han ut och säger jag satt inte på toa asså =D haha .

Sen på kören så hade alla grupper gått iväg och övat. Så knackar de på
Hon: Hej är martina där?
Jenny: Ah, martina?
Jag: Vafan vem söker mig ;)
Jenny: Nån josse.

Jag går ut men märker att det inte va min josse utan en annan josse
som sökte en annan martina =D hahahahah.

Livet flyter på!
Tjaaao!


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Haha ja men då händer det ju inte så ofta, är ju så kort :P



HAHAHAHA inte så stor chans martinao josse haha kul :P

2009-04-03 @ 16:05:24
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: sandra

haha bästa va de,dedär me martina&josse :D wiiieee glad idag!

2009-04-03 @ 16:15:50
URL: http://sandraar.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback