-

Swich!



Lördagen swichar förbi som en månraket!
Gick upp vid tjugo i tolv åt frukost oså. Sen gick jag och kära Josefsson
till stan där jag köpte en jacka, ganska tunn så blir att använda när det blir varmt!
Bild kanske kommer!

Sen drog vi till Rusta och köpte mig en våg, i och med ett försök att bli av med ölkaggen
jag lagt på mig nu av all öl. Bli lite mer träffvänlig än att mötas med en mansmage. =D
Sen köpte jag även hårfärg och popcorn (?! skulle jag inte försöka bli av med magen)

Nu har vi precis ätit och ska ta en promenad till Valla =D
Mys!

Herrååå.

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

HAHAHA du är rolig märten.. Ölkagge.. haha..vart det den "söta" vågen? :D

2009-04-18 @ 22:31:24
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback