-

Dikt

Hittade lite dikter jag har skivit för ca 3 år sen =O
Tänkte dela med mig av några!

Du kom in i mitt liv och de sa bara klick
Men du försvann lika fort, du bara gick
Yttligare en chans vi blev bra vänner
Vänner med förmåner
Ja, det är sånt som händer
Allt gick utför att försvann
Ett misstag kom till och tårarna bara rann
Försöker göra allting bra
Tror fortfarande på oss
Känslor mer än kompisar
Går inte att komma loss
-------------------------------------------------------

Du finns för mig när jag har det svårt
Synen på livet blir då inte lika hårt
Tillsammans gumman klarar vi allt
Utan dig skulle livet kännas kallt
Du betyder fruktansvärt mycket för mig
Det är något jag vill säga dig
Utan dig finns inget jag
Tillsammans alltid dag för dag
En vänskap som aldrig någonsin dör ut
Min bästis för alltid till livet slut.
-----------------------------------------------------


Vet inte hur jag ska berätta
Utan att får det låta som jag aldrig varit med om det rätta
Att livet är hårt vet dom flesta
Men har ni hamnat i sitsen och verkligen blivit testad
Sviken & såren blir bara värre
Och de glada minnena allt färre
Familjen gick under och i kärleken fanns inga positiva stunder
Ni kom ni gick
Det var tacken jag fick.


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: SSaaabbbinnnee

haha jag vet shit lilla kissie..:P

Jo jag har ju med gått upp, så jag känner mig illa tvungen, men vet ju inte rikitgt hur länge man är duktig igen:p

Följ me malin o mig o spring spåret nångång om du vill :D

(inte för jag tycker du borde gå ner asså;)

2009-08-19 @ 18:41:28
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Evelina

du är ju duktig på att skriva! :D

2009-08-21 @ 00:54:42
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: evelina

Sv; ja de tycker jag :D

2009-08-21 @ 01:29:24
URL: http://lillie.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback