-

Dröm!

Som sagt känd för mina sjuka drömmar. Blev i denna dröm jagad av polisen =O.
Började med att jag och pappa var och handlade på maxi, så skulle jag och mickan som sedan blev mina gamla lärare anna in på ikano för allt annat hade stängt. Sen skulle vi bli fotograferade på olika sätt och jag fick när jag körde bil. Så vi alla satte oss i bilen så skulle jag parkera men Anna trycker på gasen istället för bromsen och jag kör rätt in i bilen framför så den blir helt misshandlad. Vi får panik och kör i världens fart ut från ikano parkeringen och blir jagad av en stor polispike och jag åker och gömmer mig i skäggetorp, Var ganska läskigt eftersom jag hade dom efter mig hela tiden. Men min mobil hjälpte mig att vakna som tur var! Puh, inte denna gång polisen, inte denna gång!


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback