-

Morsning

Vaknade av att brevbäraren typ förstorade min brevlåda eller något, pressade in något stort. Jag tänkte direkt bomb, sen såg jag nått konstigt gult paket, okej bombtanken fortsätter men de va ju klassfotot och studentfoton på alla skolor. Mycket nice tänkte ja tills Alex berättade att inget namn var rätt. Kollade igenom och såg att tre namn var rätt, vilket var mitt namn, Pajtims och Sandras. Annars hade dom blandat runt namnen i hela klassen, Boris fick ett tjejnamn s.k Nour. Pernilla blev kille och fick heta Alex sivertsson.
Snyggt dom som gjorde fotona, borde få katalogen gratis ;)

Annars har ja varit hos bror. Kattvakt har jag varit och idag tänkte jag va snäll så hängde ett studentkort på mig på deras kyl, sen diska jag deras disk =D och självklart mata katterna och rensa lådorna =).

Nu blire dusch!
[Bild+191.jpg]

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback