-

Chokladbrun

Dagen har lidigt mot sitt slut. Känner att de flesta inlägg börjar så ;). Dagen har iaf bjudit på att jag mötte Sandra på stan. Hon köpte skor och jag julklapp till Jossie. Slutade ungefär vid fyra då gick jag vidare till min bror eftersom jag är kattvakt. Testade på hans wii sport. De va rätt kul faktiskt. Kanske testar imorgon med (A). Sen gick jag tillbaka hem och diskade, dammsög och tvättade golven och tränade efter de. Sedan gjorde en härlig choklad ansiktsmask som Jossie hade sagt va bra. Nu ligger jag här i sängen helt slö men känner mig duktig så.

Morgondagen bjuder på att möta Sandra på stan vid tolv för o få låna boken hon glömde ta med idag :) Sen får jag se va dagen bjuder på mer. Annars så fryser man ihjäl nu mer. Skulle gärna haft en varm person här o krama om :)

Nu blire slappa :)
Kram

Ibland är man snygg ;)


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: britta

haha snygg martina!

2010-01-09 @ 22:56:58
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback