-

God Jul!

Så var det självaste julafton! Den började hemma och fortsatte på en fullsatt buss mot motala. Väl där åt vi god mat, umgicks och körde julklappspelet och jag tog bussen tillbaka till Linköping vid tjugo över sex. Gick förbi min brors katter och umgicks med dom annars har jag slappat med twilightboken, haha fått drömma mig bort lite in i kärleken och nu ser jag på tv :)

Imorgon blir det en andra julafton hemma hos min mor. Sen en tredje med Jossie. Sen får man se vad vi två galna kråkor hittar på :) Kanske går ut och rullar oss i snön igen, nakna :D haha

God jul på er allesammans iaf!

Jag o mina kusiner diskuterade tomten. Han hade väldigt stor näsa och en kudde till puckelrygg :D mohaha


Jag ledde julklappsspelet ett tag med hela tre julisar medans andra hade 0

Jag har ju dom lätt snyggaste tofflorna :D

Kusinerna :)

Jag såg väldigt lugn ut. Ingen tomten är far till alla barnen här inte.

Farmor i mitten va skapligt glad :D

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: evelina

gud va söt du är =)

2009-12-25 @ 00:09:46
URL: http://lillie.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback