-

Julefröjd

Så var de söndag tror jag ? Shit ingen koll på dagarna längre. Läste nyss ut tredje boken i twilight serien. Kan erkänna att jag är lite nörd eftersom de tog 4-5 dagar för mig. Ska börja på 4e snart, ett perfekt sätt att fly undan vardagen och klumpen i magen som vägrar försvinna.

I fredags bjöd de iaf på att fira jul hos mamma. Lagade god mat, pratade massvis och delade ut julklappar. Kände hur jag riktigt hade saknat att ha en mamma där för mig. Kom hem vid halv sex och jossie kom förbi. Delade ut julklappar där med. Blev riktigt nöjd över vad jag fick utöver skorna jag redan visste att jag skulle få (A).

Sedan kom även fija. Vi käkade kebab och drack lite. Mycket trevligt var de må jag säga. Sen fick jag även besök av ganska många på natten och när dom drog deckade jag snabbt utan att ens hinna stänga av datorn. Men vakna dock upp och kände att klumpen i magen jag fått i fredags fortfarande var kvar tyvärr.

Här kommer lite bilder då.

Mamma försöker bli bra på kort men istället ser hon helt dö packad ut :D

Vi gillar tomtebloss ;)

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Fin du var :) Synd att jag inte var trollkarl så jag kunde trolla bort klumpen i magen! <3

2009-12-28 @ 10:53:32
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumms:D jag tänkte kanske runt 5 eller nått sånt?=) vet inte än, vi ska nog handla allt imorgon. så kan säga då:) <3

2009-12-28 @ 12:10:07
URL: http://bunnee.blogg.se/
Postat av: V I L J A ★

Smyger in & Önskar dig en fin start på 2010! :)

2009-12-31 @ 18:53:53
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback