-

Party!

Så var det lördag. I torsdags åkte jag hem till Jossie. Vi myste till de hos henne i byn som inte ens finns på kartan :P Beställde även nyårs klänning! Åkte hem vid sex igår. Började göra oss iordning. Blev förfest här sen mötte vi upp resten av brudarna och drog till krogen. Var på pitcher en snabbis. Drog till platå, sen vidare till 55an där hela kvällen spenderades. Jossie och jag fick en knäpp ide och när vi kom hem från krogen satte vi på oss bikini och gick ut och slängde oss i snön! Härligt mohaha (A).

Vaknade upp idag. Först drog jossie till jobbet. Sen drog arthur. Sedan drog även Malin o alex så blev man själver igen. Jossie kommer iofs vid halv sju eller något sen.


Rädd?


Drar repliker ur tomten är far till alla barnen (A)





♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

inte jag heller :0 men bine och steff brukar ju äta tsm med deras familjer och sen brukar de ju vilja ut och festa och sandra brukar ju vara med oss en stund innan hon drar till henke men aa fan vi får fråga runt:) Jag vill va med er ialf saknar att festa med gänget!

2009-12-19 @ 21:05:06
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Anonym

absolut de får vi göra har ju lite mer en än vecka på oss :)

2009-12-20 @ 20:00:19
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ni är ju galna! :P är ni inte förskylda nu? :P puss<3

2009-12-20 @ 21:27:02
URL: http://bunnee.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback