-

Hej svejs!

Nu var jag sådär dålig på att uppdatera igen =O.
Bara för det är helg och jag inte har hunnit eller orkat.

Fredagen bjöds på slapp med fija och jossie.
Sen runt tolv gick vi till fijas gamla klasskompis och umgick med alla där.
sen hem och sov.
Fick ett telefonsamtal och jag bbörjade i sömnen snacka om morötter =O.

Lördagen bjöd på stan först.
Hittade lite saker att ha på mig inför kvällen.
Åkte hem började göra sig iordning och sen kom josse x2
Fördrack lite och så drog vi alla till krogen. Stackars fija som inte fick dricka=D.
Vart lite för mycket för min del, men men.
Kom hem halv fem eller något.

Slänger upp lite bilder =)






Och idag är jag pigg o glad ... noot =D

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback