-

Dödande drömmar och inbrott!

Så har den fruktade dagen kommit =/.
Onsdagen är här och skolan börjar.
Dagen dröm var den att pappa var jättekonstig som om han planerade ngt
lika så mamma, men båda snackade om att den andra va ond. Men hängde med mamma
och de visade sig att hon var den onda och hade stoppat en bomb i en bil och min kompis satt i den och dog.
Så då träffa jag pappa och ja ba: förlåt att jag inte trodde dig, så skulle vi stoppa henne,
men hann inte så långt för hörde nu på riktigt att de va nån på dörren.
Visste att jossie skulle komma förbi, sen kom jag på att jag hade kedjan i,
Då hör jag att personen som var på dörren höll på med den och jag blev livrädd.
Trodde ju att jossie skulle säga till mig att komma o ta bort den.
Men personen kom in och de va jossie. haha.

Tydligen är kedjan förlång så man kommer lätt in =O.
Trygg jag känner mig ;)

Men men,
idag blir de skolan en timma, sen förbi stan en snabbis sedan hem och plugga =/ suuuck.
Nu ska ja fortsätta att göra mig iordning!
Kraam

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback