-

Ett gott besked!

Idag fick jag mess av pappa att han behövde träffa mig för han hade en viktig sak att säga.
Så han kom hit och berättade imorn åker han till småland för att titta på
ett ställe som förhoppningsvis kan göra honom ren =).

Nu får man bara hoppas att detta håller
och att mamma också inser att hon inte kan leva såhär.

Annars har jag ont i huvudet.
Skola imorn, så ska väl om drygt en timme dra mig mot sängen =)

Kraam

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Gabbi

Okej det där lät jävligt sad. Usch stacakre

2009-01-12 @ 23:36:17
URL: http://farbrormelker.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Ja det var ju jättebra!

2009-01-12 @ 23:39:16
URL: http://farbrormelker.blogg.se/
Postat av: Denice

Åh hoppas allt går bra för honom:) Jag ska hålla tummarna.. Moster kommer att inse en dag hon med, kanske inte just nu men det kommer..! Saknar dig gumman! Hoppas allt går bra för dig och om det är något så ring!! Puss puss/ Kusin

2009-01-13 @ 19:22:40

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback