-

Fattig skola ?

Skolan idag gick ganska långsamt, nationella gick som de gick som jag har sagt till
alla som har frågat =P.
Sen hade vi religion, där våran lärare tjatade ganska mycket om att han hade dödsångest.
Haha dödsångest för att va i klassrummet som luktade kista =P.

Sen var det dags för lunch, då ser vi att de finns papperstallrikar, plastbestick
och pappersmuggar, haha nånting hade gått sönder, så fick äta på sånt =P.

Sen var de maggie, fattade första uppgiften, sen la min hjärna av
och hela klassen flippa ur.
Emma prata snusk, ingen hörde va nån sa utan sa fel ord.
haha.

Sen hem.
Sov lite och nu sitter jag här,
har hjälpt emma med sin blogg =) very nice.


Nu ska jag väl fortsätta att göra ingenting för mitt liv är så intressant =D

haha kram!


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback