-

Josef Josefsson!

Idag efter skolan eller aa vid halv tre mötte jag upp jossie =D.
Vi åkte till ikano och köpte hårfärg, sen åkte vi hem och färgade
min utväxt och gjorde slingor på jossie =).
Sen åt vi lite och var lite sociala motvarann =D.

Haha fast roligaste var ju iaf sagoland =D
Blir som barn på nytt alltså.
Vid kassan råkar jag sätta på en jävla anka som börjar gå, sjunga och flaxa.
Jag fick panik och typ visste inte vad jag skulle göra, men tröck på
armen och den slutade, sen gick jag därifrån och jossie bara garva (A)..

Imorn i skolan får vi pengar =D
wiie matersättning, va kan de bli 100 kr lr ?=P.
Nä men tacksam att man får =)..

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och krypa under täcket med bärbara på magen=D
Kraam

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Håller med! ;)

2009-01-29 @ 23:01:15
Postat av: Josefine

haha fyfan såg så jäkla kul ut för du börja ju nästan med flaxa med armarna för du itne visste va du skulel göra ;) Ojaa pengar imorgon!

2009-01-30 @ 00:02:05
URL: http://joosefineee.blogspot.com

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback