-

Lördag

Lördagen bjöd på att jossie och jag steg upp vid halv två =)
skönt.
Sen gjorde vi oss iordning lite segt sådär, och vid sex va de dags att dra ner och möta fija, malin, bine, lelle och madde
på rece och ta bussen mot rysta =O. Dan kom och hämtade oss och skjutsade oss till lokalen där thonka
hade sin fest i.
Började ganska segt, men sen kom folket och de var fest.
Fast blev lite avdeck mot slutet, jossie hade dragit =( och nästan allt folk med.
Säger som malin sa: de va ju ett jävla hångelparty. haha.
I slutet när alla somnat, gick jag, fija och thonka ut och la oss i hans bil, där jag och fija spenderade
natten, med lite öppet fönster så låg vi och hackade tänder i sömnen !.
Vaknade vid elva och åkte hem vid ett =)

Här har ni lite bilder där ifrån med =)








♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

ah vad jag saknar er tjejer <3

2009-01-26 @ 00:59:28
URL: http://bunnee.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback