-

Måndag

Så var de måndag. Ska snart till petra och prata.
Var ju ett tag sen man va där.
Sen ska ja förbi pappa och sno saker av han (A).

Lite små roligt är just nu det hetaste samtalsämnet.
Vad gör man efter skolan ? och vad vill man läsa vidare till?
Ingen panik men har det ändå eftersom jag verklien inte har en aning=S.
Finns knappt några jobb och känns som jag inte har tillräckligt med bra betyg för något :S

Men iaf, drömde inatt att jag blev tandläkare =P haha.
Lite konstigt, skulle undersöka min brors tänder, men de liknade mer fisktäder (A).

Nu ska jag förbereda mig för att snart gå.
Kraam

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Vi kommer hem sondag den 11 feb :) alskar dig <3<3

2009-01-26 @ 17:50:28

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback