-

Onsdag

Så har onsdagen kommit. Har bara en lektion idag så slutar kvart i två
så de blir slappt.

Jossie sov här inatt, hoppas du kunde sova när jag väl somnade sen (A).
Så skulle hon upp tidigare än mig med.
Så när hon gick hade jag typ en timme till att sova, sköönt.

Annars idag blir det att läsa i engelska boken, har bara 10 sidor kvar.
Och sen slappa =), sköönt.

Nu ska jag fortsätta göra mig iordning!
Kraam

Förresten jossie har ny blogg
hjälpte henne att sätta ihop en header, eller hon stod för hur hon
ville ha de och jag gjorde som hon sa =).



♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Josefine

tack så mkt förhjälpen märten stjärten :)<3

2009-01-14 @ 18:34:09
URL: http://joosefineee.blogspot.com

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback