-

Billig fylla!

Igår var jag, jossie, sara och fija och fikade.
Eller jossie bjöd på en läsk =). Sen skulle vi gå o köpa kött till imorgon då vi ska hem till steffi och grilla=) Då hör jag att någon ropar på mig och ser att det är Rebecka, en gammal kompis. Hon sa att hon hade fått 50 000 av staten och att vi skulle följa med till 55an o fira, hon bjuder. Jossie och jag sa nej först men hon sa jo =P Så vi hängde med.
Hon bjöd på en drink, en jäger shot, en smirnoff och två baccardi =) Sen fick vi typ en granbarr shot av simon. Det blev en billig fylla men jävligt rolig =D Vi åkte hem sen hör danne av sig igen och vi blev upphämtade i Kamils bil och vi åkte iväg till krogen igen =D

Mycket rolig kväll!

Ikväll blir det att slappa =)
Kanske slå jossie i crash =D
Vi får se helt enkelt :P
Crash_Bandicoot_3_Warped_Gameplay.jpg Crash_Bandicoot_3_Warped_Gameplay image by petef201

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Jossankossan

paha jag vinner över dig lätt mohaha

2009-06-18 @ 18:10:38
Postat av: Jossankossan

paha jag vinner över dig lätt mohaha

2009-06-18 @ 18:10:57
Postat av: Anonym

Menar du min rebecca? Rebecca olofsson ? :0

2009-06-18 @ 18:45:04
Postat av: Anonym

Menar du min rebecca? Rebecca olofsson ? :0

2009-06-18 @ 18:45:20
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: SNAADRAA

Ååååh, jag älskar crash! :) Jätteroligt spel ju :P

2009-06-19 @ 10:55:14
URL: http://snaadraa.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback