-

Dröm!!

Vet att ni har saknat att jag berättar om mina konstiga drömmar!
Inatt drömde jag att vi åkte till Liseberg, skulle åkt till grönan men vi valde liseberg istället. När hela skolan sedan skulle äta blir vi attackerade av tyska soldater. Jag skriker först RYSSARNA KOMMER, för er som inte vet är jag livrädd för ryssarna pga en dröm för länge sen. Men så fick jag iaf reda på att det är tyskarna. Då säger ja: asså innerst inne vet jag att ryssarna är snälla och att det är tyskarna vi ska hata. Sen slåss vi massor med dem.
Fija skjuter av en kille båda armarna och hon mår skit dåligt över de. Jag går omkring med en lång, typ brödkniv och sticker 5 killar. Fyfan kändes så äckligt! Sen säger jag även: ska vi bli de nya judarna nu :( hahahah.

Äcklig dröm fyfan. Är jag så rädd för tyskar o ryssar =S
Nu blire arbetsförmedlingen!


Sånna plan kom dom i ! :O

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback