-

Hata drömmar!

Kan jag inte drömma en trevlig dröm?!
Inatt drömde jag att jag va på en fest, skulle dra själv för de va piss tråk. När jag går hör jag något bakom mig, tittar bak o ser en kille som springer in i en lekstuga och gömmer sig. Jag fattar vad som är på gång så börjar springa och skrika så gott som de går eftersom min röst var för jävla hes. Han får såklart fast på mig och tar mig till hans kompisar =S Jag fortsätter försöka skrika men går inte! Tillslut vaknar jag och då råkar jag titta in i tv-n och ser att nån håller om mig, blir såklart livrädd o sätter på en film och somnar till den :)

Förrsten är det nån som har scrubskläder att låna ut ?
Sånna

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback