-

Ledighet

Ledighet och ledighet, måste ändå plugga.
usch med tanke på att vi går ut på praktik vecka 13 känns de så mycket nu innan de.
Har prov imorgon så sitter och plugga på de lite =/.

Annars har jag varit vaken sen tio faktiskt =O.
Höll på att borra utanför mig, installera nya lampor eller något.
Hade lust att sno borren och borra på dom! =D.

Annars mötte jag Mamma och pappa och gick till sol&ris
Pappa bjöd mig och mamma, medans pappas "hjälpande hand" betalade för honom.

Måste snart höra av mig till Soc, vill gärna ha mina pengar.
Och dom verkar fan inte göra något!
Blir så jävla arg!

ajaaa.

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Em

Sv: Det löser sig nog till det bästa ska du se.

Tack så mycket :)

Hoppas du får en bra kväll!

Kram ,Em

2009-03-03 @ 17:01:22
URL: http://madebyem.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback