-

Come back!

Så har onsdagen rullat förbi. Träffade jossie vid halv fyra. Då hade jag gjort veg lasagne fast hade i kyckling med till oss. Vart super duper gott! Sen sprang vi ner till stan och fixade dricka till denna helg och nästa så känns kanon det med. Blev även att gå lite på stan och checka runt med. Jossie upptäckte då att jag fått en liten vagel i ögat. Kul :/ Men träffade Josse brunett på stan, de va nice!

Sen gick vi hem hit och eftersom jag är tv nörd älskar jag onsdagarna som har både greys och true blood. Fast dock inte nästa vecka =( buhu! Vi har även suttit och väntat på filmen från bulgarien som Kim gjort klart. Men antar att han inte fick upp den på facebook idag tyvärr.

Nu ska jag snart sova. Adecco imorn!
Så God natt!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback