-

Ett tag sen

Jo men de va ett tag sen jag skrev. Har egentligen inte gjort så mycket men ändå har jag gjort ganska mycket. I onsdags mötte jag jossie vid körskolan. Vi gick och skrev ut cv-n till mig. Så posta jag några och sen gick vi på stan och delade ut resten. Sen boka vi biljetter till New moon. Vi blir hela 12 stycken som går och ser den. Det ska bli nice.

Igår började dagen klockan halv åtta för mig då jag gick upp eftersom jag skulle va på Adecco klockan nio. Vilket var ett helt onödigt möte. Gick direkt till min bror sen och vi åkte och handlade. Kom hem och åt där, då även farmor kom förbi. Ungefär vid kvart över ett drog jag därifrån och vid halv tre mötte jag upp Ericha och åkte med henne till hennes jobb och gav ut cv. Sen kom jag hem och vid kvart över fyra satt jag på bussen mot skägget. Sen resten av kvällen spenderades hos alex, med lite mys, tv och prat :). Va även snäll och tog med mig choklad åt han eftersom han har varit sjuk :)

Idag blir de krogen så är väl dags att äta frukost nu :)
Kram!

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Cajsa

Hej, jag ska snart ha en tävling på min blogg där jag kommer att lotta ut en av mina teckningar... Men jag måste veta vad jag ska måla så om du har idéer så säg till, du kanske till och med vinner så kom med en bra idé.

Sköt om dig, kram!

2009-11-07 @ 01:24:39
URL: http://worldofcreation.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback