-

Good night!

Så var lördagen förbipasserad. Har inte gjort allt för mycket. Handlade gott gott och väntade på att Jossie skulle sluta jobbet. Blev myslördag med henne sen med Tomten är far till alla barnen och beck. De komiska jag tyckte va var att ganska många från tomten är far till alla barnen va även med i beck =D

Men iaf, gårdagen bjöd på en utekväll på platå - mitt andra hem som jag kallart. Förfestade hos sara i malmslätt, mycket trevligt må jag säga. Tog bussen in mot stan och kom till platå vid elva ungefär. Första jag gör är att jag smäller igen toadörren på mayas finger så de börja blöda massa =O Förlåt. Men sen bjöd kvällen på skapligt mycke dricka, tequila shot, skumpa o öl i mängder. Mycket skratt med. Så de va en trevlig utekväll!!

Här kommer lite bilder med!



Fråga mig inte vad jag håller på med =D kvällen avslutades på hakkepi utan att någon köpte något =D smart drag där!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback