-

Måndag

Så var det egentligen tisdag eftersom klockan är över tolv. Men men, tänkte berätta lite vad jag gjort. I söndags kom Leyla till mig, även jossie tittade förbi men åkte hem vid åtta. Då gick jag och leyla och köpte pomme och bea sås och gjorde iordning till filmen på smällen på tv. Sen prata vi massor och tittade på tv, somnade inte förens sent sent. Vaknade upp imorse ungefär tio över tolv. Glodde lite tv fortsatte prata och vid två drog hon. Mycket trevligt har vi haft de må jag säga.

Sen blev de adecco för mig. Lika onödigt som vanligt! Sen blev det att gå hem till min bror, Ann-sofi och lilla Meja och umgås. Blev bjuden på nybakt bröd. Sen myste jag med hela familjen där och drog därifrån vid tio. Och nu ligger jag här i sängen. Morgondagen bjuder på att pappa skulle komma förbi, hoppas de fixar sig med datorerna. Sen ska ja försöka träna lite lugnt med. Jävla tå, är på gränsen till att göra en amputering på mig själv ;)!


Men nu ska jag strax sova.

natti natti

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback