-

Possibility

Onsdag idag. Har faktiskt ganska mycket träningsvärk =D Fast lite glad eftersom vågen visar lite viktnedgång(Y) Hade skit svårt att sova inatt med. Somna inte förens över fyra och vakna hela tiden. Men ändå pigg när jag vakna imorse så klagar egentligen inte.

Idag blire träna sen kanske träffa pappa så jag kan ge honom hans present eftersom han fyllde förra veckan. Annars bara ta de lugnt. Imorgon blire att träffa Sandra, riktigt roligt faktiskt. Länge sen vi va ensamma :).

Här kommer en bra låt med som jag inte kan sluta lyssna på. Får nästan tårar så fort jag sätter på den! Sjukt bra!


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

vad har du gjort för att gå ner då? vad tränar du och hur mycket? :0

2009-11-25 @ 14:34:20
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: emmelie

hej :D kolla in min blogg om du vill :D

2009-11-27 @ 00:09:15
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback