-

Slag i magen!

Så var dagen passerad. Kunde inte sova inatt heller så var skittrött när jag väl gick upp vid nio. Gick över till bror och va där ett tag. Försökte vila på dagen men gick inte heller. Sen kom sandra förbi. Fysatan va roligt de va. Kollade på oc nåt avsnitt, sen prata vi massa minnen, längtar nästan tillbaka till den tiden, sen prata vi lite twilight som dom nördar vi är och kollade på olika klipp.

Sen åkte hon tyvärr hem men lämnade boken om jag kunde drömma här så blir att nörda den inatt för lär väl inte kunna sova inatt heller. Kanske är för mkt just nu som oroar mig.


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Tycker så synd om dig! Men du jag lovar att följa med ut nästa helg istället för är lättare då, så jävla jobbigt att vara bakis imorgon när ungarna är på en hela tiden kommer få panik på dem och då kommer min bror bli förbannad på mig! haha fast jag vill ut ju! Men, men man får väl göra det som är lättast :/

2009-11-27 @ 11:17:24
URL: http://chriisss.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback