-

Someone new!

Så var de Söndag. Ute i fredags, var helt okej vissa stunder medan andra gånger va de skit trist. Vaknade upp vid ett på lördagen, inte alls mycket sömn eftersom jag somnade vid tio 3 timmar tidigare. Kände hur illamåendet kom. Men begav mig hem mot min bror vid tre där de blev överraskningsfest. Han blev överraskad vilket va jätte kul och se. Jag gav honom en blå snygg skjorta som han tydligen hade på sig på kvällen när han gick ut med sina vänner.

Annars va jag med Jossie sen när hon slutade jobbet och även malin tittade förbi. Sen åkte jossie hem vid ungefär tre. Och nu är det söndag. Sitter och lyssnar på när Calle och Mariette sjunger someone new vilket jag tycke dom gjorde skit bra. Annars saknar jag lite mys var ett tag sen!

You're gonna find someone new
I really hope you do
'Cause I love you
And the sun will come on thru,
It's gonna shine for you
'Cause I adore you

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

va :O nää, jag ser det inte på en enda bild

2009-11-15 @ 19:14:14
URL: http://sandraar.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback