-

Torsdag

Så har även denna torsdag försvunnit. Började tidig redan vid halv nio då min handläggare på af ringde och sa att jag skulle komma in och skriva på ett papper om förlänga jobbgaratin. Men först blev det adecco vid elva. Hade avslut där så behöver bara på måndag gå dit och få pappret om pengarna på skrivet sen är det slut. Efter det blev de af som sagt, sen gick jag lite på stan på sandra och bella. Men gick hem ganska skapligt.

Kom hem vid halv två kanske, då diska jag och damsög så de blir lite trevligt för folket som kommer hit imorgon. Sen har jag inte gjort ett piss. Eller ringde runt till vårdhem jag lämnat in cv på. Sen inget mer.

Nu blire mer film som gäller.
Kram

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback