-

Gårdagen

Gick upp ganska skapligt igår faktiskt. Och redan vid ett satt jag på bussen mot skäggetorp. Kom hem till alex sen gick vi och köpte lite smått o gott. Och började se på en film som var verklighetsbaserad dock inte så läskig. Såg på en till sen efter de men inte heller så läskig faktiskt. Vi får göra ett nytt försök för att se på läskig film ;).
Efter de blev de bara att mysa lite framför tvn. Och vid tjugo över tio åkte jag hem :). Dagen bara flög förbi.

Idag är det tisdag och vet inte riktigt vad som händer. Men sånt som märks antar jag :)


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Jag kan nog inte komma så tidigt för vi ska o fira min faffffa som fyllt år..:/ men ska försöka komma så fort de går.. =) Ska kolla om ja har någon film men de tror jag ej.. <3

2009-10-13 @ 20:01:05
URL: http://sabbu.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback