-

Helgen!

Så har uppdateringen varit dålig igen, sorry! Blir så när man gjort mycket, haha. Men fredagen bjöd iaf på det jag skrev i ett tidigare inlägg + krogen. Förfest hos mig sen platå, var helt okej som sagt. Jossie var uppe dagen efter vid sju för hon skulle jobba medans jag, malin och alex låg o sov hur länge som helst. Lördagen bjöd även på filmkväll utan film. Åkte med gabbie som tog körkort för ca en månad sen, haha riktigt bra kört (Y) not! :D Problem att hitta växlarna, kör ut i en rondell när de kommer en bil sen får hon inte i ettan och står typ helt still =D vi garvade så jädra mycket. Sen åkte vi hit och pratade.

Idag har jag plockat undan lite och väntar på att jossie ska sluta jobbet. Spelar lite sims som den nörd jag är !

Här har ni lite bilder med =)






♥ Era kommentarer ♥
Postat av: evelina'

nice :D

2009-10-04 @ 18:04:32
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Alex

tummen upp!

2009-10-05 @ 16:27:00
URL: http://alexsivertsson.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback