-

Standag!

Igår blev det adecco på morgonen, ett enskilt möte. Min coach va lite läskig, överdrivet glad och sa att jag tog fram de i henne :O. haha. Sen fortsatte jag och Bella ner på stan. Testade mössor, åt och var allmänt flum. Det var jädrigt kul och de måste vi göra om. Fast de blir sagan om ringen kväll då, eller vi måste nog börja skapligt ;)

Idag blev det upp tidigt igen, var hos bror vid nio. Vi åkte till ikano så jag kunde dela ut lite cv, så nu är det bara att hoppas:) Bine har även gjort en ny design till mig som snart kommer upp :) Tack så mycket. Jobbigt att ladda ner photoshop (A).

Lite bilder från gårdagen!


♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Kolla din mail:)

2009-10-07 @ 19:41:49

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback