-

Tisdag

Med tanke på att jag hade världens sämsta dag igår så tänkte jag att jag går och lägger mig och vaknar upp till en bättre dag. Men nej, vaknade upp halv åtta imorse och kände att jag hade världens smärta i tån, lixom från trampdynan under tån och de gick en ilande känsla upp till tån. Själva trampdynesaken är så öm att jag inte heller kan gå på den och inte heller röra på stortån. Så med haltande steg gick jag mot bror för att få lite iprem salva, vilket dock inte hjälpte. Så idag blire bara att ligga i sängen med foten i högläge. Känns jätte kul eller inte.

Tur att det är desperate housewives idag, fast ganska långt kvar. Så har tråååk nu!. Kom och håll mig sällskap någon? (A).


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback