-

TÖNT!

Uppe med tuppen imorse. Kvart i åtta började jag göra mig iordning och mötte sedan fija kvart i nio. Vi gick till adecco för att få försäkringskassa pappret påskrivet, sedan ner till arbetsförmedlingen för att göra samma sak. Kom hem och somnade till tolv vilket var en o en halv timma ungefär. Skulle logga in på msn men de funkar inte eftersom lösen är fel. Alltså har min gamla msn blivit hackad av en tönt som inte har något bättre att göra med sitt liv. Så va bara att skaffa sig en ny, [email protected].

Annars idag bjuds de på fest. Ska gå med mina extremt höga klackar så lär hamna på sjukan för två brutna ben (A).

Men ni får hade så bra sålänge!

Jag o jossie förra året :)


♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback