-

hoppsan!

Nu blev det ett litet uppehåll igen från bloggningen, vilket inte uppskattas av min bror kan jag säga =D. Just nu ligger jag i min säng, helt slut och tittar på roast på berns, mycket underhållande må jag säga. Idag började dagen mycket tidigt, redan kvart över sex faktiskt. Vid tjugo i åtta gick jag mot tandläkaren och gjorde en vanlig undersökning. Inga hål woho! Men där emot har jag två visdomständer som är påväg upp i underkäken, can't wait o få träffa dom nya inflyttarna. Tydligen växte dom rakt nu, får hoppas att dom håller spåret och inte gör ett filbyte och blir snea och förstör min mun!.

Nästa grej på schemat vad arbetsförmedlingen där jag träffade ganska många från handel. Verkar som det gått bra för oss ;). Vi var på ett gemensamt möte i 3 min, skrev upp oss på en lista för att få ett eget möte sedan gick vi därifrån.
Jag och jossie fortsatte äventyret mot ikano där jag köpte mig en halsduk till vintern, mycket nöjd må jag säga. Sedan var det teori i 1 ½ timma, och sedan kom jag och jossie hit skapligt trötta båda två!

Sådär såg det inte ut =)

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback