-

Onsdag!

Så var onsdagen kommen. Bjöds på tidig uppgång och handling med bror och min kära brorsdotter. Hade med mig två kort på mig där Meja är grymt lik mig på =D.

Kom hem och träffade leyla, vi köpte kakor och kebab och "fikade" lite hos mig. Sen kom även Alex och joinade oss. Vi pratade skit, fixade hans blogg och glodde tv. Vid sju drog leyla och jag och alex fortsatte tv tittandet. Mycket mysig dag faktiskt!

Här är en fin bild som Leyla målade :D

Mycket fin och konstnärligt Leyla ;)

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

Ja va länge sen jag följde med er ut så är sugen på det om jag får hänga med er ut förstås? Och ni hade tänkt förfesta hos dig lr? ^^ <3 adda min nya msn föresten [email protected]

2009-10-01 @ 00:25:16
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: leyla

hahahaha , jaa d va trevligt o träffa er :) & jag borde bli konstnär tycker jag haahha:D

2009-10-06 @ 21:43:28
URL: http://mycorazon.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback