-

Slö-dag!

Idag har det bara blivit en slödag. Tänkte att jag skulle tränat men blev för trött så orkar inte. Gör det imorgon istället. Så idag som sagt har jag suttit vid de två datorerna jag har, ena visar the sims och andra visar internet. Fasen vilken nörd jag är alltså! Och snart blir det även greys anatomy på tv, kan de blir mycket bättre eller ? =D

Helgen bjöd på utgång i fredags vilket var okej. Skadade dock tummen så har väldigt ont i den:( Sen lördagen bjöd på att jossies mamma fyllde 50 och hade fest i norrköping. Hade faktiskt grymt kul där. Åt lite konstigt bara, är inte så förtjust i varken salta pinnar eller ostbågar men de va det jag tröck i mig som det svull jag är ;) Fast va lite skakis när vi väl kom dit, jag och jossie hade precis blivit stannad av ett äckel, trodde seriöst han skulle både slå ner oss eller försöka våldta oss. Men vi kom undan!



Nu blire åter till sims :D haha!

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: Anonym

tack sötnos <3 :)

2009-09-28 @ 18:04:15
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej :) Tack för din åsikt :)

2009-09-28 @ 19:28:33
URL: http://nattievikkie.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback