-

Tisdag!

Så var tisdagen kommen. Den började tidigt för mig. Gick upp vid sju eftersom jag skulle ha gubbar som gjorde om ngt på fönstret kvart över så tog bort allt i fönstret. Men vid tjugo över kommer dom o säger att de kommer om några timmar och har fortfarande inte kommit. Lite skillnad på kvart över sju och tolv lixom. Annars så har jag tvättstuga nu. Inte alls kul vardagsliv man har men men.

Annars ska jag nog testa o träna idag, har ju varit förkyld men tror allt är borta :) Annars har ja ju en jättemysig tvättstuga, eller inte :P Skulle tagit kort och visat äckel källaren som den ligger i men Sofia har fortfarande min kamera.

Men nu ska jag snart ner till tvätten igen, Uppdaterar senare!



Vill tillbaka!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback