-

Don't take what you don't need from me!

Länge sen jag skrev igen som vanligt. Jag vet! Men har inte haft något att skriva.
Tänkte bara köra en liten uppdatering. Har börjat plugga några kurser, Natur B, Matte B, Psykologi, Historia och Webbdesign.
Igår var det dags att ha första lektionen som höll på i 3 timmar och 30 min, så man blev lite trött i slutet. Men va faktiskt ganska roligt och intressant även fast det där med atomer inte riktigt är min grej.

Idag har jag Matte B för första gången, kanske inte ser fram lika mycket till den lektionen då jag aldrig riktigt gillat matte. Men beror så mycket på vilket lärare man har med.


Köpte min psykologibok idag med så nu har ja inga pengar kvar knappt. Efter alla andra räkningarna har ja ca 200 kr kvar. Woho. Hoppas jag får från csn nästa vecka!

Annars hade ja tänkt träna innan matten men har ju fått hosta och ganska täpt så tror jag skippar de, iaf tills hostan lagt sig.
Annars var det inte så mycket mer!
Ha en bra dag!

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: chris

vilken skola är det du går på?

2010-08-19 @ 12:18:50
URL: http://chriisss.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback