-

Dör!

Måndag igen. Vaknade inte upp glad om man säger så. Under natten har jag blivit genomförkyld så känner mig sjuk idag, fast utan feber. Tur att jag inte har några schema-lagda lektioner idag, men har ändå kämpat mig igenom ett kapitel på historian och ett kapitel på webbdesignen. Fast de tog säkert minst 1 timme längre än vanligt. Tvungen att ta sovpaus med.

Något annat sjukt som hände igår var att min hand for igenom rutan. Höll handen på ena rutan som jag inte skulle öppna(ruta 1). Andra ruta(ruta 2) är rutan med handtaget. Så började jag dra i ruta två som satt lite fast men höll fortfarande min hand på ruta 1, sen vips åkte min hand igenom första glaset på ruta 1. Snacka om att jag blev chockad. Klara mig dock utan större skador. En skärsår och ett sår med lite bortskrapad hud. Svider gör det dock men slutat blöda har det gjort, eller blödde imorse igen när jag tog bort plåstret som va blött, dock inte från blod.
Min jävla tur dock. Hur fan lyckas man med något sådant

Märkte även nyss att min kamera har gått sönder. Går inte sätta på utan hänger sig bara :S Känns mindre kul då garantin med gått ut!

Nu ska jag titta på film och försöka må bättre till imorn då det är dags för 3 timmar naturkunskap.
Snygg form på både glaset som gick sönder och på såret måste jag säga!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback