-

Husmor

Så har onsdagen dragit förbi och jag är väl nöjd med dagen som varit. Man önskar dock att man kunde få ännu mera gjort men.

Dagen började med storhandling vid åtta imorse. Skulle baka bröd efter de så köpte även ingridienser till det. Men hjärnan måste ha sovit då jag fick för mig att de skulle vara 5 Liter mjölk i istället för 5 dl, så köpte några mjölkpaket förmycket! Haha.

Bakade bröd och pluggade. Fick VG på första inlämningsuppgiften på Historian, men om jag skriver lite mer så kan ja ha chans på MVG så det är prio 1 efter skolan imorgon! Fick även VG på första inlämningsuppgiften på webbdesignen med. Annars flyter skolan på. Högt tempo som fan och matten är väl de moment jag kommer ha mest problem med!

♥ Era kommentarer ♥
Postat av: chris

duktig du är! :)

2010-08-25 @ 22:48:58
URL: http://chriisss.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback