-

Fredag!

Så var fredagen kommen. Idag blir det att träffa jossie när hon slutar. Så blir de film och chips. En riktig myskväll helt enkelt! Men det blir inte förens runt nio så hade tänkt att sjunga lite snart. De får mig alltid på bra humör och de va ett tag sen jag satte på hög musik och bara sjöng så de ska bli nice.

Veckan har varit ganska lugn, men det är skönt när man varit lite krasslig. I onsdags träffa jag min bror som varit i spanien en vecka sedan kom Jossie, Hanay och Alex hit. Vi såg på Avatar. Fortfarande bra film alltså :) De drog runt halv elva sen.

Torsdagen fortsatte i slapphet. Sökte jobb oså. Så nu hoppas jag att något händer.

Nu blire frukost och ett oc avsnitt. Gillart!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback