-

I open my own hotel!

Så var den sköna helgen över och en ny vecka börjar. Tänkte dra lite vad som hänt

Fredagen bjöd på att jag mötte jossie vid nio. Vi köpte lite mums och gick hem hit och såg på film, paranormal activity för att va mer exakt. Var rätt seg i början men blev läskig som fan i slutet. Var av att jag o jossie blev svin rädda. Hon sitter o as garvar åt mig för hon va rädd o jag satt o skaka och grät från ena ögat. Haha. Men såg en ny film och de blev väl ganska lugnt. Sen fick vi besök senare av en full liten typ :P O även fast jag hade 2 personer sovandes här kunde ja inte somna. Ja, jag är nog ganska lättskrämd! Sov iaf lite sen endå!

Lördagen bjöd på att slappa hela dagen tills det blev dags att göra middag tillsammans med Jossie, Alex och Hanay. Blev tillslut riktigt gott, så vi va lite vuxna, drack lite vin och åt. Men sen blev det även lite öl med. Och besök av min moder. Men tillslut blev alla skit sega och gick o la oss vid ca elva halv tolv. Men vaknade upp lite under natten med. Vaknade upp med alla 3 och åt lite frulle och umgicks lite.

Sen söndagen bjöd inte på alls mycket. Hanay och alex drog vid fyra och jossie vid nio. Sen dess har jag legat här lite små rädd all by myself.

Här kommer lite bilder från middagen.
Kram!

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback