-

Istid?

Så var det söndag och jag har precis diskat. Vet inte hur 4 personer kan använda mer än 2 glas var haha. Alltså så gick disken ut mest på glasdiskning. Sen det här nya vädret, vet inte riktigt om man ska bli rädd eller inte. Va många år sen vi hade så mycket snö som vi har idag. Och det verkar som de ska komma mer. Suck!

I fredags iaf blev det film med först Jossie och Fija. Men det slutade med att vi satt och pratade istället, såg väl 2 min av filmen. Vid kvart i elva dök även Bine upp, och det blev ännu mera prat och lite planering för deras 20 års fest. Dom drog alla med sista bussen men fick nattligt besök sen av Hanay och Alex. Fasen va tur att ja aldrig behöver vara ensam;)

Lördagen kom. Låg i sängen in princip hela dagen. Va över hos min bror i ca 1½ timma men inget märkte grabbarna som fortfarande sov när jag kom tillbaka. Runt fem kom jossie med, då blev de att ge sig ut i snöovädret och köpa pizza. Sedan blev de lite film och slapp tills dom drog runt ett och jossie och jag somnade gott.

Nu kommer snart Jossie med så ska borsta tänderna och tända lite. Haha.
Hade så bra sålänge!
Kram

♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback