-

It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside

Så var tisdagen över och vi har sakta men säkert gått in på en onsdag.
Idag/igår alltså tisdags så började dagen med att jag vandrade mot carendo för ett möte. Hatar att gå på vintern eftersom dom inte skottar trottoarerna så de går knappt gå. Men kom fram och började mötet med min nya coach suck. Inget jag inte hört förut så fick gå efter en kvart igen. Tydligen går möten med mig väldigt fort.

Kom hem och tog de lugnt till Sandra dök upp. Då blev de att kolla på lite oc och äta choklad. Fast blev bara att kolla på ett avsnitt typ sen började pratet. Inte en tyst stund, pratade om allt verkligen allt från familj, jobb, kärlek, minnen. Märktes att vi inte träffats på ett tag eftersom vi pratade utan en tyst stund i säkert 3 timmar =D. Men var väldigt kul!!

Nu ligger jag och kollar på how i met your mother och blir väl bara att fortsätta slappa tills jag somnar in o vaknar upp imorgon igen =D.



♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback