-

Helgen

Så var det söndag, veckans sista dag. Helgen har varit bra mycket skratt på lördagen.
I fredags gjorde ja inte så mycket. Slappade, tränade, sjöng osv. Senare tittade alex förbi. De var ju tur de annars hade jag väl börjat prata med mig själv haha så ensam va jag ja.
Lördagen smög sig in vilket betydde att Jossie min andra hälft kom hem. Umgicks med alex till sena eftermiddagen och runt sju kom Jossie. Woho.
Märktes att vi inte setts på ett tag vi får alltid så dålig humor då. Men runt halv nio dök Hanay upp och då började ännu sämre humor blossa upp. Vi satt o små drack och pratade och runt tio dök även alex upp.
Vid elva gick vi mot 55an och drack lite öl och ännu sämre humor om de ens va möjligt kom upp. O runt halv två drog jag o jossie hem.

Vaknade runt ett då jossie redan försvunnit till jobbet. Så blev film oså tills jag mötte upp henne vid halv sex. Sen umgick vi bara lite tills hon drog. O nu ser jag på scream 2 och ska se sommaren med Göran, hörde att den va bra.

Här kommer lite bilder från igår.







♥ Era kommentarer ♥

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback